Lotus Flow Yoga 

 

תרגול הLotus Flow Yoga  מלווה במוזיקה ומתאפיין בזרימה, דינמיות ורוך.

התרגול מעוצב ברצף מסוים כך שתוכלו לחוות חופש תנועתי בתוך הזרימה אשר יאפשרו לכם  לזוז כפי שרק אתם זזים. 

ההנחיה היא לנוע בין התנוחות ובסופו של דבר המוזיקה ורצף התנועות הם אלה שיובילו אתכם ויאפשרו לכם לנוע ללא מחשבה.

 

זהו תרגול אשר מחזק ופותח את הגוף ומוביל לחקירה מעמיקה של עצמכם.

רצף השיעור מתבסס על תרגול בהתאם לחיבור לצ`אקרות מצ'אקרת הבסיס והחיבור שלה לאדמה ועד לצ'אקרת הכתר והחיבור שלה אל האין סוף.

התרגול מעוצב כך במטרה להביא לאיזון, פתיחה וריפוי של הגוף הפיזי והגוף האנרגטי.

 

בשיעורים אנו נעזרים לעיתים בתמיכות כגון בלוקים, רצועות וכריות שונות. קצב התרגול משתנה בהתאם לקבוצה ובהתאם לקצב ההתקדמות של כל מתרגל בנפרד.

השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 8-10 משתתפים, מה שמאפשר לי לתת יחס אישי לכל מתאמן ולהתאים לו את דרגת הקושי של השיעור.

Lotus Slow Flow Yoga

 

תרגול הLotus Slow Flow Yoga  מלווה במוזיקה ומתאפיין בזרימה, דיוק ורוך.

זהו תרגול איטי בו אנו שוהים לאורך בכל תנוחה ומדייקים אותה.

רצף השיעור מתבסס על תרגול בהתאם לחיבור לצ`אקרות מצ'אקרת הבסיס והחיבור שלה לאדמה ועד לצ'אקרת הכתר והחיבור שלה אל האין סוף.

התרגול מעוצב כך במטרה להביא לאיזון, פתיחה וריפוי של הגוף הפיזי והגוף האנרגטי.


בשיעורים אנו נעזרים בתמיכות כגון בלוקים, רצועות, כריות שונות ועבודה עם קיר. התרגול כולל גם תנוחות רסטורטיביות המעודדות הרפיה עמוקה, מנוחה ושחרור. מעניקות לגוף הזדמנות להפוגה, התאוששות, שיקום והתחדשות.

הרגעה של כל מערכות הגוף והנפש בעיקר מערכת העצבים והמערכת החיסונית.

 

השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 8-10 משתתפים, מה שמאפשר לי לתת יחס אישי לכל מתאמן ולהתאים לו את דרגת הקושי של השיעור. 

השיעורים מתאימים למתרגלים חדשים, למי שסובל מכאבים ומפציעות ולנשים בהריון ואחרי לידה.

Lotus Flow Yoga- אסנה, מודרה, מנטרה-  שיעורי מתקדמים 

 

תרגול ה Lotus Flow Yoga  מלווה במוזיקה ומתאפיין בזרימה, דינמיות ורוך. 

התרגול הוא דינמי ומותאם לקצב של המוזיקה.

 

זהו תרגול אשר מחזק ופותח את הגוף ומוביל לחקירה מעמיקה של עצמכם.

רצף השיעור מתבסס על תרגול בהתאם לחיבור לצ'אקרות מצ'אקרת הבסיס והחיבור שלה לאדמה ועד לצ'אקרת הכתר והחיבור שלה אל האין סוף.

התרגול מעוצב כך במטרה להביא לאיזון, פתיחה וריפוי של הגוף הפיזי והגוף האנרגטי.

בכל אחד מהשיעורים נתמקד בצ'אקרה ובאלמנט אחר - אדמה, מים, אוויר, אש ונחקור אותו דרך תרגול אסנה, מודרה ומנטרה.

 

השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 8-10 משתתפים, מה שמאפשר לי לתת יחס אישי לכל מתאמן ולהתאים לו את דרגת הקושי של השיעור.

 

השיעורים מתאימים למתרגלים מנוסים, למורים ליוגה, מחול ותנועה.

 

יוגה לנשים בהריון והכנה ללידה ב "שיטת התחנות"

 

בואי להפיג את המתחים, למתוח את השרירים, להרפות, לנשום ולהתחזק לקראת רגע הלידה בקבוצה קטנה ואינטימית לתרגול יוגה לנשים בהריון והכנה ללידה ב"שיטת התחנות".

 

מהי "שיטת התחנות"?

השיטה פותחה על ידי שירלי בנטואיץ, במהלך 15 שנות ניסיונה עם נשים בהריון ובחדרי לידה.  השיטה משלבת בין עקרונות הלידה הפעילה לבין עקרונות היוגה. היא מתמקדת בהקניית טכניקות של נשימה בשילוב עם תנוחות ודרכי תנועה לזמן הלידה. אלה מתורגמים ל- 10 תחנות הניתנות לתרגול בזמן הצירים עד לפתיחה מלאה.

 

מה נתרגל בשיעור?

בשיעור נתמקד בתרגול נשימות, תנוחות ותנועות לזמן הצירים, ובתרגול יוגה המותאם לנשים בהריון. נתמקד בחיזוק שרירי רצפת האגן, פתיחת חגורת הכתפיים והרפיית המתחים מאזור הגב התחתון והאגן. 

 

למי השיעורים מתאימים?

השיעורים מתקיימים בקבוצה של עד 8 משתתפות.

הם מתאימים לנשים בהריון תקין מהשלבים הראשונים של ההיריון ועד לרגע הלידה.

השיעורים מתאימים גם לנשים שלא תרגלו יוגה לפני ההיריון. 

פילאטיס מזרן

 

שיטת הפילאטיס מסייעת בהשגת הרמוניה פיסית ואיזון מנטאלי, גוף מחוטב הנע בחסכנות ובחן, איזון בין חוזקם ואורכם של השרירים, שיפור הקואורדינציה ונשימה תואמת תנועה, שיפור היציבה, שחרור מתחים וכאבים כרוניים אצל גברים ונשים בכל הגילאים ובתנאי כושר גופני שונים.

השיעורים מתאימים למתאמנים בכל הרמות, למתאמנים חדשים וותיקים, לאנשים הסובלים מכאבים ופציעות, לנשים בהריון ואחרי לידה.

 

תרגול פילטיס מסייע בחיזוק שרירי הליבה ושרירי רצפת האגן, דבר העוזר לשמירה על יציבה נכונה, תחושת חיוניות, תנועת גוף ללא מאמץ וחיי מין טובים יותר.

 

בשיעורים נעשה שימוש באביזרי פילטיס כגון גומייה, כדור קטן, כדור גדול, משקולות וגלילים. השיעורים מתקיימים בקבוצות קטנות של עד 8-10 משתתפים, מה שמאפשר לי לתת יחס אישי לכל מתאמן ולהתאים לו את דרגת הקושי של השיעור.

עיסוי תאילנדי מסורתי

 

אמנות הריפוי המסורתי התאילנדי מתמקדת באמונה שאהבה וחמלה הן מרכיב חשוב בריפוי. המגע מביע זאת באופן ישיר, מבריא ומיטיב בו זמנית לנותן ולמקבל. 
התרבות התאילנדית הושפעה באופן משמעותי מהתרבות ההודית. רפואת חצר המלך התאילנדי הושפעה מרפואת האיורוודה. בדומה למסורות ריפוי כמו היוגה, האיורוודה והרפואה הסינית, העיסוי התאילנדי מתייחס לקווי האנרגיה של הגוף המכונים "סנים". 

 

העיסוי התאילנדי משלב בין לחיצות תוך שימוש בחלקי גוף המטפל, מתיחות מעולם היוגה, מניפולציות על מפרקי הגוף ופתיחת ערוצי הרוח באמצעות טכניקת עצירת הדם.

העיסוי משפיע על כלל מערכות הגוף: מערכת התנועה, מפרקים, עצמות, שרירים, רצועות וגידים, הלב ומחזור הדם, לימפה, עור, עצבים, נשימה, עיכול ומערכת הורמונאלית.

 

הטיפולים מתקיימים  במהלך שעות היום בסטודיו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יוגה תרפיה - 

 

הוספת טקסט

שיעורי יוגה ופילאטיס פרטיים

 

שיעורי יוגה או פילאטיס פרטיים המותאמים בדיוק בשבילך.

מתאים למי שאין זמן להגיע לשיעור קבוצתי,

לאנשים הסובלים מפציעות,

לנשים בהריון ואחרי לידה

ולמי שרוצה להעמיק ולהתקדם בקצב שלו.

 

השיעורים מתקיימים במהלך היום בסטודיו.

ניתן לתאם שיעור של שעה או שעה וחצי, פרטי או זוגי.

שיעורים וטיפולים